DESTINACIJA
Krf avion – Grčka leto 2024
PAKET ARANŽMAN AVIONOM
11 DANA | 10 NOĆI
uskoro
paket / po osobi
Krf avion/bus – Grčka leto 2024
Hotel Kontokali Bay Resort & Spa 5*
Položaj hotela: Na površini od 35 hektara prekrivenih parkovima i drvećem, sa sopstvenom plažom, samo 6 km severno od grada Krfa, na poluostrvu u mestu Kontokali, nalazi se ovaj predivan hotel najviše kategorije.
Hotelski sadržaj: Restoran za obedovanje gostiju, restoran sa internacionalnim specijalitetima, taverna na plaži, nekoliko barova pored bazena i na plaži, butici, prodavnica suvenira, salon za masažu, dve peščane plaže potpuno opremljene suncobranima i ležaljkama, bazen sa morskom vodom i dečji bazen sa suncobranima i ležaljkama, rekreativne aktivnosti i aerobik, teniski tereni, iznajmljivanje bicikla, skijanje na vodi, surf, odbojka, vaterpolo, igralište za decu, dnevni i večernji animatorski program, grčki folklor, pozorište. Ležaljke i suncobrani na plaži i peškiri za plažu su besplatni.
Soba: Svaka soba ima komforno mermerno kupatilo sa kadom, tušem/WC, fen, centralnu klimu, satelitsku TV, radio, direktnu telefonsku liniju, mini bar, wi-fi internet, sef i balkon.
Usluga: doručak – buffet servis (samposluživanje), mogućnost doplate za polupansion (večera) – buffet servis (samoposluživanje).
***Agencija ne može garantovati brzinu interneta i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili nestanka interneta usled tehničkih problema lokalnih operatera. Vlasnik/menadžment hotela zadržava pravo da izmeni navedene usluge i sadržaje, ako je potrebno, u skladu sa merama pandemije covid-19.
TABELA
(za sve termine, strelica udesno →)
Hotelski popust uključen u cene paket aranžmana.
CENA PAKET ARANŽMANA: cena je po osobi, naznačena je u tabeli u EUR (dinarsko plaćanje), za svaki termin, objekat i uslugu.
POPUSTI I PROVIZIJE se ne odnose na aerodromske takse i transfer.
AVIO PREVOZ (poseban čarter let) BEOGRAD • KRF • BEOGRAD |
PROGRAM PUTOVANJA: Dan polaska – poletanja aviona je datum iz tabele. Prvi dan: sastanak putnika dva sata pre poletanja kod šaltera Belvi Travel na beogradskom aerodromu “Nikola Tesla”. Obavezno jedan dan pre putovanja proveriti tačno vreme i mesto sastanka putnika i poletanja aviona. 2-10/11.dan: boravak u izabranom terminu i objektu sa izabranim uslugama. 11/12.dan (poslednji dan boravka): napuštanje objekta, poletanje sa Krfa prema planu letenja. Sletanje u Beograd. Kraj usluga.
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA – AVIONOM OBUHVATA:
- usluge smeštaja (10 ili 11 noćenja) na bazi najma studija / apartmana u izabranom terminu prema tabeli.
- avio – čarter let na relaciji Beograd – Krf – Beograd sa obrokom tokom leta. Let br.JU744/5, u 13:00-15:15/16:00-16:10.
- aerodromske takse za čarter let u iznosu od 43,36€ (aerodrom Beograd 24,08€, aerodrom Krf 18,30€, RF taksa 0,98€), takse su aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo paket aranžmana, samim tim je i njihova promena dozvoljena do momenta polaska, ukoliko dođe do povećanja ili smanjenja.
- doplatu za gorivo – YQ taksu po osobi (za odrasle i decu preko 2 g.). YQ taksa predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja putnik je dužan da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
- troškove transfera aerodrom – apartman – aerodrom.
- servis predstavnika agencije i troškove organizacije programa.
JEDINSTVENA CENA ARANŽMANA – AVIONOM NE OBUHVATA:
- turističku taksu – 0,5€ dnevno, plaća se po studiju ili apartmanu. Plaćanje na recepciji.
- troškove međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja. Informaciju o uslovima i iznosu osiguranja dobićete u agenciji.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA: Cene paket aranžmana su izražene u EUR. Plaćanje je dinarsko po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća se prema kursu na dan uplate.
- gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro, American Express i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
- plaćanjem na rate (do 9 mesečnih rata, bez uplate akontacije i bez kamate) – kreditnim karticama Intesa banke (Visa i Mastercard), plaćanje prilikom rezervacije.
- čekovima građana sa odloženim plaćanjem do 15. decembra 2023., rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
- administrativnom zabranom preduzeća sa kojima Belvi d.o.o. ima potpisan Ugovor o administrativnoj zabrani.
- virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture.
Belvi d.o.o. zadržava pravo da odredi posebne uslove plaćanja za specijalne vrste aranžamana ili promotivne ponude.
OPŠTE NAPOMENE:
Posebna napomena za Covid 19: u slučajevima kada vlasnik objekta / smeštaja praktikuje čišćenje i održavanje soba prema protokolima grčke vlade, vlasnik ne snosi pravnu odgovornost za potencijalno zaražavanje gostiju virusom Covid 19 za vreme boravka gostiju.
- Realizacija svih programa putovanja agencije BELVI zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država tranzita ili krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja.
- Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da putnik ne poštuje važeće mere ili nema svu neophodnu dokumentaciju za putovanje.
- U trenutku objave ovog programa, važe Covid-19 uslovi za putovanja u Grčku objavljeni na sajtu Ministarstva spoljnih poslova R. Srbije, gde se o budućim promenama uslova putovanja u Grčku putnici sami obavezuju da se informišu neposredno pre početka putovanja prateći link: www.mfa.gov.rs/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje
- Covid-19 uslovi za ulazak u Republiku Srbiju se nalaze na sajtu Ministarstva spoljnih poslova: www.mfa.gov.rs/gradjani/ulazak-u-srbiju/covid-19-uslovi-za-ulazak
- Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku.
- Sobe/apartmani se koriste prvog dana iz tabele od 14:00h (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09.00h.
- Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka boravka do podneva poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica avio leta) gost uđe u hotel.
- Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je sofa/fotelja na rasklapanje.
- Rezervacija aranžmana za jednokrevetnu sobu/smeštajnu jedinicu se radi na upit. Doplata nije moguća u svim studijima i apartmanima (informacije su dostupne u agenciji).
- Rezervacija hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevno obaveštenje od strane hotela ili ino partnera o stanju popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
- Apartmani i studija se predaju gostima u ispravnom i čistom stanju. Posteljina i kuhinjski inventar su sastavni deo studija ili apartmana, dok peškire, sapun, toalet papir i druga sredstva za higijenu obezbeđuju sami korisnici, osim ako nije drugačije naglašeno. Gosti sami održavaju higijenu u smeštajnim jedinicama. Posteljina se menja najmanje jednom u toku smene. Smeštaj je standardizovan od strane turističke asocijacije regije ili države u kojoj se nalazi.
- Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i odobrena od Nacionalne turističke asocijacije i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera.
- Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, sedište u avionu ili autobusu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
- Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u smeštajnom objektu.
- Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajnog objekta.
- U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestima u kojima se nalazi smeštajni objekat, autobus će ostaviti putnike na mestu koje je najbliže smeštajnom objektu.
- Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korišćenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.).
- Smeštajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
- U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
- Fotografije na internet prezentaciji unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i soba su informativnog karaktera i ne garantuju da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
- Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
- Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbeđen samo u pojedinim (javnim) delovima smeštajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
- Cena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cena izražena u dinarima, do promene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavesti putnike najkasnije pet (5) dana pre predviđenog početka putovanja.
- Maloletna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
- Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju pre putovanja.
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš).
- Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
- Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta i smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja.
- Putnici su obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (devojačko prezime, nadimak i sl.) biće unet u avionsku kartu, vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tokom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smeštajnim objektima.
- Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja deteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smeštajnog objekta zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
- Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
- Organizator putovanja dan/dva dana pred put pozivom ili e-mailom šalje obaveštenje o polasku, ukoliko putnik ne dobije obaveštenje, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o vremenu i mestu polaska.
- Turistička agencija određuje mesto polaska i povratka. Polasci autobusa kod letnjih aranžmana uvek su dan ranije u odnosu na datume smena koje su naznačene u cenovniku. U autobusu dete preko 2 godine mora imati svoje sedište (ne može sedeti u krilu).
- Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i slično).
- Organizator ima pravo da akcijama First i Last minute ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije formirane i koje se razlikuju od cena u cenovniku. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u ceni u odnosu na Last minute cene. Putnici koji su rezervisali putovanje po uslovima i cenama First minute u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje se propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel ne prihvati zamenu. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali, zadužićese novom cenom po važećem cenovniku na dan promene rezervacije.
- Putnici će najvažnije informacije o mestu boravka/regiji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku od strane predstavnika Organizatora.
- Pravila oblačanja u većini hotela za vreme večere u restoranima je za muškarce, nošenje dugih pantalona, a sve vrste kupaćih kostima nisu dozvoljene.
- Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smeštajnih objekata za čuvanje istih.
- Organizator preporučuje da se putnici informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) na web-stranici Delegacije Evropske unije u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju putuju.
- Minimum za realizaciju putovanja je 35 putnika (autobuski prevoz), 100 putnika (avio čarter prevoz).
- Putnici su u obavezi da pažljivo pročitaju program i sadržaj aražnmana pre potpisivanja Ugovora o putovanju, a potpisnik Ugovora je u obavezi da sa programom i sadržajem aranžmana i Opštim uslovima putovanja upozna ostale učesnike u zajedničkom putovanju.
- Agencija nema odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. Validan je samo pisani program istaknut u agenciji i predstavljen na agencijskoj web prezentaciji.
- Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja koji su sastavni deo ovog programa.
UVJETI I NAČIN PLAĆANJA:
Cijene paket aranžmana su izražene u KM.
- gotovinski, rezervacija aranžmana se obezbjeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrijednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana prije polaska na putovanje.
- putem poslovne banke uplatom na račun Belvi travel d.o.o. Mostar.
- putem POS aparata, kartično, bezgotovinski, na šalteru Belvi travel d.o.o. Mostar, uz plaćanje bankovnih troškova na izvršenu kartičnu transakciju, a koji nisu sastavni dio ugovorene cijene paket aranžmana.
- administrativnom zabranom preduzeća sa kojima Belvi d.o.o. ima potpisan Ugovor o administrativnoj zabrani.
- putem bankovne Swift doznake iz inozemstva na račun Belvi travel d.o.o. Mostar kod poslovne banke, a prema uputama za plaćanje koje Putniku – Ugovaraču dostavlja Belvi travel d.o.o. Mostar.
Belvi d.o.o. zadržava pravo da odredi posebne uvjete plaćanja za specijalne vrste aranžamana ili promotivne ponude.
OPĆENITE NAPOMENE:
Posebna napomena za Covid 19: u slučajevima kada vlasnik objekta / smještaja praktikuje čišćenje i održavanje soba u skladu sa protokolima grčke vlade, vlasnik ne snosi pravnu odgovornost za potencijalnu infekciju gostiju virusom Covid 19 tijekom boravka gostiju.
- Realizacija svih programa putovanja agencije BELVI zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države BiH, kao i zemalja tranzita ili krajnje destinacije. Od trenutka objave programa putovanja do trenutka realizacije putovanja, moguće je promijeniti uvjete za realizaciju putovanja, ukinuti pojedine mjere ili uvesti nove. Za realizaciju putovanja, mjerodavni su uvjeti putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mjera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti temelj za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su dužni prihvatiti i poštivati sve državne mjere važeće na dan polaska na putovanje, radi realizacije ugovorenog putovanja.
- Potrebno je da svaki putnik prije polaska na putovanje provjeri status zemlje u koju putuje i da pribavi svu potrebnu dokumentaciju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da putnik ne poštuje važeće mjere ili nema svu neophodnu dokumentaciju za putovanje.
- Navedeni popusti za treću i četvrtu osobu i djecu važe samo u pratnji dvije odrasle (plative) osobe, osim ako drugačije nije navedeno u cijenovniku. Sobe/apartmani se koriste prvog dana iz tabele od 15:00h (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslijednjeg dana boravka do 09:00h.
- Jedan hotelski dan, kao i rezervisane usluge računaju se od podneva datuma početka boravka do podneva poslijednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica avio leta) gost uđe u hotel.
- Dodatni, odnosno pomoćni ležaj je uglavnom manjih dimenzija od standardnog ležaja i uobičajeno je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili je kauč/fotelja na rasklapanje. Rezervacija jednokrevetne sobe/smještajne jedinice se radi na upit. Doplata nije moguća u svim studijima i apartmanima (informacije su dostupne u agenciji).
- Rezervacija hotela se vrši po uplaćenoj akontaciji 40%. Organizator ima dnevnu obavijest od strane hotela ili ino partnera o statusu popunjenosti i slobodnim kapacitetima, ali Organizator ima obavezu da dobije konačna potvrdu, koja se dobija do 48 sati nakon uplate. Ukoliko rezervacija nije potvrđena od strane hotela, cjelokupna akontacija će biti vraćena.
- Apartmani i studiji se predaju gostima u ispravnom i čistom stanju. Posteljina i oprema za kuhinu su sastavni dio studija ili apartmana, dok sapun, toalet papir i ostale higijenske potrepštine korisnici osiguravaju sami, osim ako nije drugčije naglašeno. Gosti sami održavaju higijenu u smeštajnim jedinicama. Posteljina se mijenja najmanje jednom tijekom smene. Smeštaj je standardiziran od strane turističke asocijacije regije ili države u kojoj se nalazi.
- Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i odobrena od Nacionalne turističke asocijacije i važeća je na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera.
- Organizator putovanja ne garantira spratnost, pogled, broj sobe ili apartmana, sjedište u avionu ili autobusu, ukoliko to nije predviđeno cjenovnikom kao mogućnost doplate. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija, po dolasku gostiju.
- Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u smeštajnom objektu.
- Predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajnog objekta.
- U slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaza) u mjestima gdje se nalazi smještajni objekt, autobus će iskrcati putnike na mjestu koje je najbliže smještajnom objektu.
- Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje nudi hotel, ne podrazumijevaju obavezno besplatno korištenje istih. Moguća je doplata, na recepciji hotela, za mogućnost i način korištenja pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, pegla, električni bokal, konzumacija pića iz mini hladnjaka/mini bara, sportski tereni i slično.).
- Smještajni objekti sa apartmanima i studijima, kao i hoteli nižih kategorija koriste sistem solarnih panela i bojlera za zagrijavanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
- U uvjetima izvan sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smještajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mijestu opredjelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
- Fotografije na internet prezentaciji unutrašnjih sadržaja smještajnih objekata i soba su informativnog karaktera i ne garantuju da će putnik dobiti baš smještajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
- Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog pijeska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži (pijesak van vode, šljunak u vodi i slično).
- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
- Usluga Wi-Fi internet konekcija nije uključena u cenu aranžmana. Dostupnost signala zavisi od kvaliteta koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smještajnog objekat odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Moguće je da je wi-fi obezbjeđen samo u pojedinim (javnim) dijelovima smještajnog objekta oko recepcije ili bazena, bara i slično. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi-a.
- Cijena je garantovana uz uplatu kompletnog iznosa. U slučaju promjena nakon zaključivanja Ugovora o putovanju, koja se odnose na promjene na monetarnom tržištu (kurs valuta), ili kada je cijena izražena u eurima, do promjene u tarifama prevoznika i drugim zakonom predviđenim slučajevima, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cijena, izmjene programa putovanja, otkaza putovanja ili da ga realizuje u saradnji sa drugom agencijom o čemu je dužan da obavijesti putnike najkasnije pet (5) dana prije predviđenog početka putovanja.
- Maloljetna lica ukoliko sama putuju, moraju imati saglasnost roditelja ili staratelja da mogu samostalno da putuju.
- Broj telefona predstavnika će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana prije ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju prije putovanja.
- Svaki putnik je u obavezi da poseduje ispravnu putnu ispravu (pasoš/putovnicu). Putnici koji nisu državljani BiH, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost za neispravnu putnu ispravu učesnika u putovanju, nedobijanje vize za kategoriju putnika kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje odredišta, smatraće se da je putnik odustao od aranžmana i postupiće prema OUP.
- Putnici su u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijave svoja puna imena, prezimena i datume rođenja, kako su upisana u pasošu. Pogrešno prijavljen podatak (djevojačko prezime, nadimak i sl.) biće unijet u avionsku kartu, vaučer za smeštaj i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku tijekom putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u smještajnim objektima.
- Prilikom prijavljivanja imena putnika potrebno je navesti tačan datum rođenja djeteta koji se najavljuje u smeštaju. Vlasnik smještajnog objekta zadržava pravo da na licu mijesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
- Putnik je obavezan da poseduje Međunarodno putno osiguranje koje se može pribaviti u prodajnoj službi Organizatora.
- Putnici su dužni da prilikom rezervacije aranžmana dostave ispravan broj mobilnog telefona i e-mail adresu.
- Organizator putovanja dan/dva dana pred put pozivom ili e–mailom šalje obavještenje o polasku, ukoliko putnik ne dobije obavještenje, dužan je da kontaktira agenciju radi dobijanja tačnih informacija o vremenu i mjestu polaska.
- Turistička agencija određuje mjesto polaska i povratka. Polasci autobusa kod ljetnjih aranžmana uvijek su dan ranije u odnosu na datume smjena koje su naznačene u cjenovniku. U autobusu dijete preko 2 godine mora imati svoje sjedište (ne može sjedeti u krilu).
- Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmjene u programu putovanja (redoslijed i vrijeme pojedinih sadržaja u programu) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike, viša sila i ).
- Organizator ima pravo da akcijama First i Last minute ponude prodaje svoje slobodne kapacitete po cijenama koje su niže ili drugčije formirane i koje se razlikuju od cijena u cjenovniku. Putnici koji su uplatili aranžman po cijenama iz cjenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na nadoknadu za razliku u cijeni u odnosu na Last minute cijene. Putnici koji su rezervisali putovanje po uvjetima i cijenama First minute u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primjenjuje se propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamjenu. Postoji mogućnost da hotel ne prihvati zamjenu. U slučaju mogućnosti zamjene, putnici koji mjenjaju putnike koji su odustali, zadužićese novom cijenom po važećem cjenovniku na dan promjene rezervacije.
- Putnici će najvažnije informacije o mjestu boravka/regiji/otoku dobiti na prvom info–sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku od strane predstavnika Organizatora agencije.
- Pravila oblačenja u većini hotela za vrijeme večere u restoranima je za muškarce, nošenje dugih hlača, a sve vrste kupaćih kostima nisu dozvoljene.
- Organizator putovanja, tokom čitavog trajanja aranžmana, ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenta, novca, vrijednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima i da koriste mogućnosti smještajnih objekata za čuvanje istih.
- Na čarter letu, gdje je prevoznik je Air Serbia, dozvoljen je jedan prtljag po osobi maksimalne težine 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 8 kg. Dijeca ispod 2 godine nemaju pravo na prtljag.
- Na čarter letu, gdje je prevoznik Sky Alps, dozvoljen je jedan prtljag po osobi maksimalne težine 15 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 8 kg. Deca ispod 2 godine imaju pravo samo na ručni prtljag.
- Organizator preporučuje da se putnici informišu o uslovima ulaska u zemlje Evropske unije (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smještaju …) u ambasadi / konzulatu zemlje u koju putuju.
- Minimum za realizaciju putovanja je 35 putnika (autobuski prevoz), 55 putnika (avio čarter prevoz).
- Putnici su u obavezi da pažljivo pročitaju program i sadržaj aražnmana prije potpisivanja Ugovora o putovanju, a potpisnik Ugovora je u obavezi da sa programom i sadržajem aranžmana i Općim uvjetima putovanja upozna ostale učesnike u zajedničkom putovanju.
- Agencija nema odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja. Validan je samo pisani program istaknut u agenciji i predstavljen na agencijskoj web prezentaciji.
- Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opće uvjete koji su sastavni dio ovog programa.
Organizator: BELVI d.o.o., 88000 Mostar, Ante Starčevića bb (Zgrada Vlade FBiH),
MBS. 58-01-0588-24, ID: 4228204600002
Mostar, Ante Starčevića bb, 036/311-011; 311-010, info@belvi.ba, office@belvi.ba
Uz program i cjenovnik važe Opći uvjeti putovanja agencije Belvi d.o.o.
Opisi i fotografije objekata su objavljeni na internet prezentaciji: www.belvi.ba
Cjenovnik br. 01 / 04.03.2025.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima Policu osiguranja br. 0180164619 od 24.01.2025., zaključenog sa Deoničarskim društvom „CROATIA OSIGURANJE dd MOSTAR“ koja važi od 24.01.2025.
Belvi d.o.o., Mostar, Ante Starčevića BB (Zgrada Vlade FBiH), 88000 Mostar